Tamat sudah contest #Dearsofie!

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on pinterest
As you all can see….contest yang dianjurkan hari tu telah pun tamat!
Danke to all supporters yang join contest nih!
Alhamdulillah kiraan aku tepat…yeay!
InsyaAllah ke-20 puluh peserta ni semua akan dapat hadiah!
Yeay!
suka sikit….
tapi kena sabar sikit tau…
maklumlah…kita ni diseberang laut china selatan…
mungkin proses penghantaran dan pembelian segala hadiah akan ambil masa lama sikit…
sabar tau!
[moga segala urusan dipermudahkan…]
Apa-apa update nanti aku akan roger balik…
Okeh? nak tido esok kerja..,
THANKS AGAIN!

*pemilihan yang sukar nih kita khabarkan dengan berita busyra!*

Keep reading on

I heart Ramadhan 1440H

Alhamdulillah masih dipertemukan lagi dengan Ramadhan yang ke-27. Walaupun aku tidaklah puasa seawal umur 1 …

Kenapa harus dipaksa?

Selalunya isu “mempersoalkan” ini, aku selalu letak dibawah labels ‘rant’. Tapi, aku tak nak me-‘ranting’ …

Bazaar oh Bazaar!

ASSALAMUALAIKUMYa salam sejahtera sekalian budiman yang menjengah ke laman merapu tak sudah! Seperti hari-hari biasa …

Kenapa pilih Huawei P9?

Holla there! Baru nak timbul balik selepas seminggu misi pencarian smartphone paling awesome kurun ini. …

Sains Geomatik: Sem 5

Semester 5 sains geomatik pada zaman aku (batch perihelion) merangkumi Subjek:- Fundamentals of Entrepreneurship Cadastral …

The Secret Life of Walter Mitty

“ASSALAMUALAIKUM” “Cerita yang sangat santai, sempoi dan penuh bermakna” Lepas tengok cerita ni, rasa macam …

Any thought?

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top