Jom Meriahkan Contest #Dearsofie

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on pinterest
I heart Ramadhan 1440H
Peluang
Endgame dan Hantu Kabel
Move On zillion time
!ON GOING CONTEST!
TAMAT SUDAH!!!
contest, segmen, blog

Caranya:
Korang hanya perlu komen dekat entri ni dengan ayat;

“#Dearsofie….” dan buat ayat kenapa korang nak hadiah tu…
(ayat tak kisah panjang mana…janji korang puas hati…)
Lepas tu, klik button vote sini 
[bagi loading sampai habis tau…]

Siap!

Contoh komen:
“#Dearsofie, aku dah lama tak dapat hadiah…tolonglah bagi aku hadiah.. T_T“

Syarat am yang perlu dipatuhi:
Korang mestilah followers blog ni.

Pesanan:
Komen kat entri ni je tau…tak payah buat post…komen di chatbox juga tak leh..
Nak bagi meriah boleh ajak rakan-rakan lain juga…
Klik sini untuk tengok hadiah 

Terima kasih atas sokongan anda!
  

Keep reading on

Any thought?

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Thank  
you
 for reading