Jom Meriahkan Contest #Dearsofie

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on pinterest
!ON GOING CONTEST!
TAMAT SUDAH!!!
contest, segmen, blog

Caranya:
Korang hanya perlu komen dekat entri ni dengan ayat;

“#Dearsofie….” dan buat ayat kenapa korang nak hadiah tu…
(ayat tak kisah panjang mana…janji korang puas hati…)
Lepas tu, klik button vote sini 
[bagi loading sampai habis tau…]

Siap!

Contoh komen:
“#Dearsofie, aku dah lama tak dapat hadiah…tolonglah bagi aku hadiah.. T_T“

Syarat am yang perlu dipatuhi:
Korang mestilah followers blog ni.

Pesanan:
Komen kat entri ni je tau…tak payah buat post…komen di chatbox juga tak leh..
Nak bagi meriah boleh ajak rakan-rakan lain juga…
Klik sini untuk tengok hadiah 

Terima kasih atas sokongan anda!
  

Keep reading on

A note from past me…

Jika kalian sedang membaca entri ini, ia bermaksud aku telahpun menaipnya barang dua tiga hari …

The Top 4 Tips To Keeping Your Family Safe

Your family is precious and important to your life. One of the greatest gifts you …

BERHENTI

Berhenti! Berhenti kata dia. Berhenti seketika. Demi mencari satu nafas baru. Namun tidak kata alam. …

Semangat setiakawan

Dengarlah daku berceloteh; Dua malam berturut-turut aku ngan classmates berhabis kerat tulang nan 14 nih …

Rant on Matahari #3

Matahari… Banyak orang buat lagu pasal matahari. Pelik jugak aku sebab banyak-banyak alam semesta ni, …

Seorang itu bebas

“ASSALAMUALAIKUM”(ini bukan khayalan, tapi realiti yang tak pernah wujud…)Dengan bertemankan radio Sinarfm, burger daging 2.50 …

Any thought?

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *