Segmen Bloglist Encik Kidal 2.0

December 21, 2015

Klik banner untuk join!
Holla!
Segmen Encik Kidal kali ni nampak ada kelainan dari segmen yang lain. Kenapa? Haa....kalau nak tau kenapa, kenalah join segmen ni dulu...sebelum tu nak ucapkan terima kasih kepada cik Ros sebab sudi tagging saya untuk join segmen ni.. ^_^

Tiga soalan utama yang diberikan En.Kidal yang wajib dijawab adalah:

1- Kenapa dan sejak bila korang jadi blogger?
Saya mula blog secara aktif tahun lepas (2014).
Kenapa? sebab saya suka menulis dan suka tulisan saya dibaca orang...iyalah, nak jadi penulis novel, masih picisan lagi..T_T (itupun kalau ada yang bacalah...hu6)

2- Macamana korang boleh dapat banyak idea untuk diupdate?
Idea? hahaha selalu dapat idea atau ilham menulis bila ada tekanan, atau pengalaman baru. Ha, masa tu laju je menaip...tanpa henti...tapi bila dah rasional balik...memang banyaklah kena tapis...

3- Berapa lama masa yang korang ambik untuk tulis satu entry?
Bergantung! Puratanya dalam setengah jam jugaklah...paling lama mungkin sehari...mungkinlah...

Jadi saya tak nak lepaskan peluang ni untuk ajak rakan blogger yang lain, so saya tag:

Happy segmen! 

10 comments

  1. keep it up sofie..teruskan menulis sebab sentiasa ada yang baca :)
    goodluck!

    ReplyDelete
  2. Haha .. bila stress memang laju tulis, tp bilaa dh stabil, baca balik terus delete .. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan??? kalau untuk tatapan sendiri mungkin boleh la kot!
      bagi org baca, karang menangis anak orang...hu6

      Delete
  3. good luck.. singgah sini.. :)

    http://akubukaninnocent.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum, thanks Sofie sebab tag nama akak, insha allah, nnt akak join.. =D

    ReplyDelete

© SOFIEADIE. Design by FCD.