Q&A: Jawapan untuk Farzana Zahari

December 24, 2015

 
Holla!
Hari ini aku menjadi blogger yang sangat bertuah oleh Farzana Zahari
Danke to FZ sebab sudi tagging saya!
^_^

Okay here the Question:


Saya blogging?? Mestilah suka! Kenapa? Sebab blog make my day! ^_^

Sisi terang: Mungkin dia follow privately kot!
Sisi gelap: Eh, eh dia ni...gila followers ke apa? [mohon jangan sentap...^_^!]

Sebaya dengan Josh Hutcherson, Taylor Lautner, Logan Lerman, Freddie Highmore....

Hadiah idaman? Entah!

16:09 on 24th Dec 2015

Simple, old school...eh jap! background diamond ke belakang tu?

Takde..sebab semua sama je...

Takde jugak....

Diari + Music

Economy class.

*****SIARAN TAMAT*****

Okeh! Tamat sudah siaran kita...
Kita jumpa lagi dalam siaran akan datang!

Soalan untuk semua yang rajin:
- Betul ke anda rajin?
- Azam 2015 semua dah tertunai ke?
- Kalau belum, nak jadikan azam 2016 pulak ke?
- Memori 2015 yang gembira untuk anda
- Tragedi 2015 yang menimpa anda
- Status 2015 anda?
- Satu perkataan untuk describe tahun 2015
- Perlu ke azam 2016?
- Movie 2016 yang nak tengok sangat-sangat..
- Anda puas hati dengan 2015 anda?

[Tak tau nak tag sape, kalau ada yang sudi jawab...lagi kita seronok...]

12 comments

  1. Nak jawab kat sini boleh ? :D
    1. Tak
    2. Tak sebab takde azam .. haha
    3. ...
    4. Ada blog balik .. gagaga
    5. Kena tangguh study T.T
    6. Status single .. *menjawab soalan xnii ?*
    7. Bosan
    8. Tak pasti lagi
    9. Ntah .. movie yg 2015 pun tertengok lagi
    10. Tidak

    ReplyDelete
    Replies
    1. jawab kat sini pun saya dah gembira!
      Kira rajinlah ni sebab nak jawab...

      Kenapa tak puas hati dgn 2015?? kenapa???? [curiosity melampau]

      Delete
  2. singgah dari http://jmbelog.blogspot.my/

    ReplyDelete
  3. blog make my day. btul3. rsa puas hati dpt tulis ape yg tgn ni gatal sgt nk tulis

    ReplyDelete
  4. nak jawab.. tapi malas..tak rajin.. hahahahaahaha.. hmm yang azam 2015 tu.. kalau tercapai nak jawab ke soalan seterusnya? Hahahaaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. awakkan rajin...jawablah..nak tau apa jawapan dia...kalau dah tercapai, cerita azam 2016 pulak! heheheh

      Delete
  5. lagi satu.. sorry eh.. tadi nama Logan Lerman saya baca Morgan Freeman.. hehehehehe maaf maaf maaf

    ReplyDelete
    Replies
    1. what????? aduh tetiba rasa tua....sob6
      huhuhuhu...
      xdelah..saya tak tau pun awak salah baca...it's okay!
      ^_^!

      Delete

© SOFIEADIE. Design by FCD.