Rant on Matahari #1

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on pinterest
Move On zillion time
Too March stories
Self Care On A Budget
Pilihan kehidupan
Come back blog mission
Matahari…
Orang yang baru jumpa aku mesti akan tanya;

Orang baru: Power speck mata kau berapa?
Aku: Adalah dalam 800 kot!
Orang baru: Wow, tingginya! Patutlah speck kau nampak tebal dan besar…
Aku: Oh…ni sebab aku suka tengok matahari…

Sebenarnya aku tak suka pun tenung matahari, matahari tu yang dok tenung aku setiap hari…nanti kalau aku marah, ‘nangis’ je tau…siap cabut semua pokok lagi…’nangisnya’ pulak kalau siap ‘hentak-hentak kaki’ tu yang bahaya..so, untuk elak dari matahari ni ‘merajuk’, aku tak boleh nak komen apa-apa. Aku kena terima seadanya matahari tu. Even sampai boleh menaikkan power mata aku. Pasrah!

sambungan:

Keep reading on

Any thought?

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Thank  
you
 for reading