Month: August 2019

Mengintai Promosi Traveloka Saleabration 2019

Tahun ni kebanyakkan geng-geng Arau aku dah habis belajar. Bila dah habis belajar ni, majority ada yang terus kerja, ada pulak nak relax, makan angin atau duduk tenang-tenang bagi sebulan dua. Jeles pulak aku tengok diorang boleh santai-santai dan tak payah runsing dengan kemasukan semester baru yang masih berbaki kurang dari sepuluh hari ni. Paling …

Mengintai Promosi Traveloka Saleabration 2019 Read More »

Mimpi masa lalu

(Bicara dalam dialect indonesia) Kau pernah mimpi? Mimpi bertemu peri-peri yang akan merealisasikan segala impi menjadi realiti? Geleng.  Aku tidak percaya pada peri.  Kenapa? Kerna peri selalu mengecewakan banyak jiwa…buat mereka lupa pada kuasa yang lebih besar dari angan si peri… (Sinetron tamat) ### Belum mula menulis sudah mengantuk. Biasalah menulis kala mata sepatutnya lena, …

Mimpi masa lalu Read More »

Apa yang kau sembang?

Bila dah seminggu tak up cerita, kau pun dah berkecamuk nak letak tajuk apa. Awalnya tadi nak letak “Masih Mencari”, kemudian ditukar kepada “Persiagakan Carian”. Bunyi seakan mahu persiaga kematian. Dan berakhir dengan “Aset dan Liabiliti” disebabkan itu isu yang bermain dalam benak fikiran kau paling dalam sehingga hari-hari kau persoal samada aku ni “Aset …

Apa yang kau sembang? Read More »

Scroll to Top