Day 6: Promise huh?

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on pinterest
Move On zillion time
Too March stories
Self Care On A Budget
Pilihan kehidupan
Come back blog mission
Apa cerita nak promise-promise nih?
Okay, okay…aku dah janji nak tido awal hari ni…
setiap hari aku janji macam tu…
Tapi masih jugak tido lambat….
Habit katanya!
Padahal tak sedar yang awak tu sekarang musim praktikal!
Buatlah cara praktikal..jangan buat cara orang cuti sekolah…
orang cuti dia pun sibuk nak cuti…
*Baik-baik*
Okeh, pada semua yang bercuti, 
“Selamat Bercuti”
Pada yang sibuk bekerjaya,
“Selamat bekerja”,
Pada yang sedang praktikal macam gua,
“Do ur best!”
Pada tengah final sekarang,
“Fight for the best!”
Pada yang sedang orientasi/MDS dan sebagainya,
“Selamat Datang ke alam fantasi IPTA/IPTS”
terakhir, kepada sesiapa yang tak tersenarai di atas,
“Live ur life, love ur life!”
Promise?

Keep reading on

Any thought?

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Thank  
you
 for reading