Berubahkah aku?

August 12, 2015

"ASSALAMUALAIKUM"
Hello there!
Aku just nak tanya...
Kalau kawan lama korang, datang jumpa korang yang sekarang...
Tapi korang dah tak sama macam yang diorang kenal masa dulu,
korang rasa serba salah tak?
Masih 'menanti sebuah  jawaban' (lagu Padi)

6 comments

  1. kawan yang tegur ke perubahan tu? tp manusia kan sentiasa berubah hehe :) tak perlu rasa serba salah

    ReplyDelete
  2. kalau berubah tu arah kebaikan, biar je lah die nk tegur ape pon.

    ReplyDelete
  3. begantung pd prubahan yg skarang.,

    ReplyDelete
  4. nak berubah sangat lah susah.. tapi cuba bayangkan reward yang kita akan dapat kalau kita berubah.. InsyaAllah.. sy pun dalam usaha utk berubah jgk..:)

    ReplyDelete
  5. Susah nk berubah..
    Perlu kuatkan hati...
    Bila jumpa kwn lama..mmg rase janggal sikit bile jumpa baliik lepas da berthn2 kan

    ReplyDelete
  6. @ma: xde org yang tegur pun...terasa diri sendiri yg dapat teguran..

    @anamizu: haah...kan...

    @zuhdi sanusi: rasa macam tak pernah berubah..huhuhu

    @seraa rose: insyaAllah kita sama2 berubah! thanks sis!

    @rubiah kadir: haah..memang pun...dan perkara paling takut judgemental dan presepsi diorang...huh
    #mohontabah


    p/s: thanks for komentar..sori berabad baru nak balas...
    may Allah ease our way to be better..amin!

    ReplyDelete

© SOFIEADIE. Design by FCD.