Lone Survivor

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on pinterest
I heart Ramadhan 1440H
Peluang
Endgame dan Hantu Kabel
Move On zillion time
Too March stories
Self Care On A Budget
“ASSALAMUALAIKUM”

Cerita hari tu…

Mark wahlberg!!!!
Cerita dia memang buat aku rasa bersemangat, terharu…
Start je cerita terus rasa macam semangat kenegaraan.
Rasa macam: “wah aku nak kawen dengan army boleh tak??!!!!”
Sebab? Tengok semangat juang diorang sangat tinggi.
Sanggup berkorban, sanggup segala-galanya lah..

Setia…hurm..
Buat aku terfikir, apa yang aku telah buat untuk negara selama ni?huhuhu

Sedih! Cerita dia sedih lah…
Uish,…bukan senang nak jadi pengorban ni..
Hatta nak bagi setitis sabun basuh pinggan dekat orang yang bukan kita kenal pun rasa macam…pergh!
Inikan pulak nyawa.
(Jap!kenapa sabun basuh pinggan ek?!)

Sejak dua menjak ni aku layan citer genre thrill macam ni jer lah..
Bagi semangat katanya, semangat berkorban!
Aku ni, nak angkat selimut bangun sembahyang subuh pun masih berkira dengan lima minit,…huwawawa

Mana nak jadi isteri army?
Hahaha ok stop! Ini dah merapu sangat!
Dah pergi isya’ sana, kata nak jadi pejuang,…
berjuanglah dengan hawa nafsu sendiri dulu Iya dak?
Baru boleh tau sehebat mana perjuangan kita…

Bak kata Ah Suan dalam buku ‘Towkey Ho Seh Boh’,
“Don’t estimate the small things. Small things kill!”

Ok, selamat berjuang semua!
Semoga perjuangan kita semua dalam redhaNya..
Amin.

Keep reading on

Any thought?

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Thank  
you
 for reading