no caption..just enjoy!!

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on pinterest
Assalamualaikum

Oh! Leka gilak membaca sampe lupak mok update blog tok eh!

Bena la tek ko membaca? iboh mok bulak bah, mun tido padah jak tido…

Ngeeee…

Selepas sesi kemasukan Semester 2,semua jadi ‘segan’ balik. Termasuklah aku. Tak tau camney mok mulakan conversation. chali bena bah! Mok dijadikan ceghita tek, sem duak adalah paling berat dalam tempoh ambik diploma tok. Sebabnya ada duak puloh kedit hour. Ya baruk menaa..

Tapi sem toklah paling banyak gambar ngan memori. Huisyh, manyak alu..abis penoh lappy kamek ngan gamba.

sikmok loya panjang just enjoy the memoir…

APDCa the best!!!

Keep reading on

Sains Geomatik: Sem 2

Forum bersama Ally Iskandar  Subjek semester dua: English Islamic thought and civilization Kokurikulum Calculus 1 …

Kenali Neuvoo.com

Holla there! Baru-baru ni aku ada buat ‘misi pencarian kerja’ sementara tunggu degree. Biasanya aku …

#Gift4them: Kena return??

Seusai balik dari kerja praktikal petang tadi, aku agak terkejutlah tengok bungkusan yang ‘seperti ku kenal tapi …

Tiga sisi

Alhamdulillah masih berpeluang hidup dan membebel dekat laman yang kian pudar warnanya. Hah! So, hello …

Akhirnya….tertunai hajat hati!

Salam sejahtera warga bumi sekalian!Amboi , ceria nampak?!Aih, mestilah dah hajat hati tertunai, sapelah tak …

Aku target C je weh…

Holla there!  Dah lamanya takde rasa ni. Rasa macam nak luah tapi tak tau macam …

Any thought?

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *