Tenggelamnya Kapal Van Der Wijck di Istana Budaya

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on pinterest
“ASSALAMUALAIKUM”

Semalam masa tengah belek-belek insta, tetiba nampak post Amar Baharin tentang…
tentang teater Kapal Van Der Wijck!
Pergh! Rasa macam nak pergi tengok je!!!

Kat bawah ni poster tayangan teater tu..

Serius cerita ni sangat, sangat, sangat….
Kalau korang pernah tengok cerita ni mesti korang tau punya perasaan tu..
Perasaan adore dengan Zainuddin…geram dengan Hayati…sakit hati dengan….
Ah, lupa dah nama dia…
Apa-apa pun cerita ni terbaiklah!

InsyaAllah, ada rezeki..hajatnya nak jugaklah pergi tengok kan….sob6

Keep reading on

Goodbye Part 4!

“ASSALAMUALAIKUM” Semalam, Itu semua semalam yang berlalu.  Semalam yang penuh dengan pelbagai memori… Tahun yang …

5 Tips To Buying A Home in Sea Pines

Buying a home can be one of the most excruciating and overwhelming experiences more so …

3 Tips to Making Your Property Appealing to a Buyer

When selling a property, you may not manage to do a complete overhaul. You can …

BEST 2019 CROSS TRAINING SHOES FOR MEN

Cross training shoes are vital parts for the effective performance of many exercise activities especially …

Ke-ter-nampak-kan yang kabur

Dalam dunia ni ada banyak perkara. Salah satunya adalah perkara yang nampak dan perkara yang …

Sains Geomatik: Sem 3

Antara subjek yang terlibat: English for Academic Purpose Islamic Property Management Kokurikulum Further Mathematics for Engineers Engineering …

Any thought?

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *