Loya Ari Tok! #1

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on pinterest
I heart Ramadhan 1440H
Peluang
Endgame dan Hantu Kabel
Move On zillion time
Too March stories
Self Care On A Budget
“ASSALAMUALAIKUM”
Cerita 1

A: Ish, orang tak sukalah hingus ni..selalu ada setiap kali lepas masak, mandi, bangun tido…rimas dah nak buang
B: Oii, hingus tu bagus apa.
A: Apa yang bagusnya?
B: Dia tu sebagai penapis habuk daripada masuk hidung kita. Kira dia tu macam pelindung kita dari kumanlah.
A: Ya ka?
B: Yalah…
A: Oh…macam tentera marinlah ‘diorang’ ni..sebabkan ‘dia’ sanggup berkorban untuk melindungi kita tapi kita buang dia..kesiannya kat ‘diorang’..
B: Kan? Sepatutnya kita simpan ‘diorang’, dapat pakai buat cendol…
C: Apa dipadah kitak duak ya?! Ceridak alu eh!
A&B: HAHAHAHA logik jugakkan!
(301114)

Cerita 2

Aku tak nak kawen.
Sebab orang selalu kata pasangan kita adalah pelengkap hidup kita. 
Tak. Itu tak benar.
Sebab dia adalah ‘EXTRA LIFE’!
Macam game!
(050614)

Cerita 3

A: Cinta pandang pertama tu macam mana ek?
B: Entahlah! Tak pernah pulak rasa..
C: Dia macam kalau kita tengok orang tu kita terus sukalah!
B: (dalam hati..kalau macam tu banyaklah cinta pertama aku…hahahaha)
*Cinta pertama ke, kedua ke, terakhir ke, semua sama…
yang penting nilai kesetiaan…
(220814)

Keep reading on

Any thought?

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Thank  
you
 for reading