Loya Ari Tok! #1

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on pinterest
“ASSALAMUALAIKUM”
Cerita 1

A: Ish, orang tak sukalah hingus ni..selalu ada setiap kali lepas masak, mandi, bangun tido…rimas dah nak buang
B: Oii, hingus tu bagus apa.
A: Apa yang bagusnya?
B: Dia tu sebagai penapis habuk daripada masuk hidung kita. Kira dia tu macam pelindung kita dari kumanlah.
A: Ya ka?
B: Yalah…
A: Oh…macam tentera marinlah ‘diorang’ ni..sebabkan ‘dia’ sanggup berkorban untuk melindungi kita tapi kita buang dia..kesiannya kat ‘diorang’..
B: Kan? Sepatutnya kita simpan ‘diorang’, dapat pakai buat cendol…
C: Apa dipadah kitak duak ya?! Ceridak alu eh!
A&B: HAHAHAHA logik jugakkan!
(301114)

Cerita 2

Aku tak nak kawen.
Sebab orang selalu kata pasangan kita adalah pelengkap hidup kita. 
Tak. Itu tak benar.
Sebab dia adalah ‘EXTRA LIFE’!
Macam game!
(050614)

Cerita 3

A: Cinta pandang pertama tu macam mana ek?
B: Entahlah! Tak pernah pulak rasa..
C: Dia macam kalau kita tengok orang tu kita terus sukalah!
B: (dalam hati..kalau macam tu banyaklah cinta pertama aku…hahahaha)
*Cinta pertama ke, kedua ke, terakhir ke, semua sama…
yang penting nilai kesetiaan…
(220814)

Keep reading on

Rumbling on July’s Movies…

Alhamdulillah, July bulan ganjil yang walaupun tidaklah semewah mana, tapi masih berpeluang untuk menatap dinding …

Terima Kasih Sudi Review #2

“ASSALAMUALAIKUM”Jutaan Terima Kasih untuk semua… http://andisakinah.blogspot.com/http://yoorinmelacolea.blogspot.com/http://thelittletinypalmtree.blogspot.com/http://bilaakutravel.blogspot.com/http://www.blogparihh.com/http://nadialadzim.blogspot.com/http://munsikettod.blogspot.com/http://kakaktiricinderella95.blogspot.com/http://cikgufarha.blogspot.com/http://budaksukavanilla.blogspot.com/http://syaza-applemints.blogspot.com/http://hanifadhlinaabdulrahman.blogspot.com/http://www.schanazri.com/p/s: jangan serik jenguk sini ok… Download WordPress ThemesPremium WordPress …

How’s the Ramadan?

Ramadhan tahun ni adalah paling……nak kata hambar tu, takdelah hambar sangat. Alhamdulillah makan semua cukup. …

Menakutkan!

Sebagai seorang AMBIVERT, menjadi VIRAL itu bukanlah suatu idaman. Bahkan ianya amatlah menakutkan! Seriously! Sampai rasa macam …

I’m 25 and single

Aku ada satu phobia yang aku cipta dalam minda. Nama dia Gamophobia dan philophobia. Dulu, …

Dandelion

Dandelion… Tengah malam buta macam ni aku bukan nak bagi ceramah pasal tumbuhan bernama dandelion. …

Any thought?

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top