Summary of part 3

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on pinterest
“ASSALAMUALAIKUM”


Cerita 1

Cerita tentang kesimpulan bagi satu-satu semester.
Bagi akulah, semester tiga adalah ‘paling teruk’!
Sebab, segala macam konflik dan permainan kehidupan as budak U, mula terserlah.
Itulah tak kena, inilah masalah.
Geng sana puak sini,..
Bak kata Balkis dalam ‘Plain Jane’:
Kategori pelajar kat U nie ada 6 jenis.
1. Revolutioner
2. Lilin terpadam
3. Rubah
4. Tradisionalis
5. Urban
6. Lebah
7. Lalang
(Rujukan di m/s 14-17)

Bila difikirkan balik, memang ada logiknya. 
Kategori aku mungkin ketujuh tu kot.
Tapi, cuba untuk tak dikategorikan dalam mana-mana kategori tu. (o,0)

Itu masalah pelajar yang masuk U, lain U lain pulak peelnya.

***tutup cerita***

Keep reading on

Sepetang bersama Tea Boss Perlis

Assalamualaikum and Hello there! For the first time aku join review secara bersua muka bersama …

Sayonara *Perihelion!

*Perihelion adalah nama batch kitaorang sebagai student Geomass 1316.  Dalam istilah Astronomi, Perihelion adalah “the …

Andai Ini Ramadhan Terakhirku…

Ramadhan itu munculnya pasti,  Kerna tarikhnya kita ketahui… Mati itu pun pasti, Tapi tarikhnya kita …

Ke-ter-nampak-kan yang kabur

Dalam dunia ni ada banyak perkara. Salah satunya adalah perkara yang nampak dan perkara yang …

Hilang

Mencari sesuatu yang sukar dimengerti Memahami yang hidup tiada ganti Yang mati tiada pergi Kerana …

Goodbye Part 3!

“ASSALAMUALAIKUM” 12/11/14 ‘Biarlah tak dean, asal jangan fail sudah!’ Habis doa dah masa sebelum click untuk …

Any thought?

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top