Category: Review

Kongsi

Review Blog Fatin Liyana

Holla there! Alhamdulillah dan tahniah diucapkan kepada Fatin Liyana kerana berjaya menjadi salah seorang pemenang bagi “Simply Segmen by shawal & sofie”. Seperti yang aku janjikan semalam (atau awal pagi

Cerita penuh »

Batman vs Superman?

Hello there! Alhamdulillah masa GA MBO Cinema yang lepas, aku dapatlah dikira sebagai salah seorang peserta yang bertuah…che che che….bertuah ke? bolehlah kira nasib menyebelahi aku masa tu. Maka, dengan

Cerita penuh »

Sepetang bersama Tea Boss Perlis

Assalamualaikum and Hello there! For the first time aku join review secara bersua muka bersama blogger lain. Pergh! Gempak je rasa kan? Dalam eksited, gembira plus teruja, aku sebenarnya malu

Cerita penuh »

TOTD: Save your Heart

Track of the Day: Save your Heart by Mayday Parade…. Aku tau genre muzik kita takkan pernah sama. Itu sedia maklum… Tapi aku ada satu lagu nih… (okeh tipu, sebenarnya

Cerita penuh »

Forrest Gump

Forrest Gump adalah satu cerita yang penuh dengan dialog yang tersirat dan bermakna. Itu bagi pandangan akulah. Sebab kalau boleh sepanjang tengok cerita dia, aku asyik nak pause je. Kalau

Cerita penuh »

Koleksi Beg Sembonia Terkini!

Ada sesape pernah terfikir nak hadiahkan something kat kawan tapi tak tau nak bagi apa? Nak bagi handphone, handphone kita pun diikat dengan getah. Tapi, kita masih nak hadiahkan kawan

Cerita penuh »

Planner 2016 by owndesignbook

Holla! Sempena pre-2016 yang penuh bersemangat ni ditambah pulak dengan hari yang panas*tetiba* aku naklah buat review sikit pasal planner yang mysis hadiahkan sempena befday hari tu. Terima kasih bruh!

Cerita penuh »

Review Blog Fatin Liyana

Holla there! Alhamdulillah dan tahniah diucapkan kepada Fatin Liyana kerana berjaya menjadi salah seorang pemenang

Batman vs Superman?

Hello there! Alhamdulillah masa GA MBO Cinema yang lepas, aku dapatlah dikira sebagai salah seorang

TOTD: Save your Heart

Track of the Day: Save your Heart by Mayday Parade…. Aku tau genre muzik kita

Forrest Gump

Forrest Gump adalah satu cerita yang penuh dengan dialog yang tersirat dan bermakna. Itu bagi

Planner 2016 by owndesignbook

Holla! Sempena pre-2016 yang penuh bersemangat ni ditambah pulak dengan hari yang panas*tetiba* aku naklah

Terima Kasih Daun Keladi! 

Scroll to Top