February 16, 2017 / No comments

Recommended blog editor: MellyaCrayola

Suatu perkara yang majoriti blogger akan menitik beratkan adalah SEO blognya dan juga berat blog. Bila dua benda ni tidak menepati ciri-ciri yang sepatutnya, automatik rasa macam serba tak kenalah hidup. Sikitlah rasa serabut...tapi takdelah sampai rasa nak makan pun tak selera an??

Kalau korang pernah menghadapi situasi macam aku sekarang ni, dan masih tercari-cari editor plus designer blog yang sesuai, aku sangatlah berbesar hati memperkenalkan korang dengan MellyaCrayola.

banner, blog, header
Tengok blog Mellya pun dah cukup membuktikan hasil kerja beliau. Sejak kebelakangan ni, ramai blogger bercerita tentang blog Mellya. Memang tak silap bahkan lagi sahih, kerja beliau sangat bagus!

Al-kisahnya...
Hari tu, time aku belek-belek jenjalan sekitar dunia blog, aku ternampaklah satu post pasal blog Ana Suhana yang baru bertukar wajah... Kerjanya kemas cantik! Memang sedap mata nak melepak situ lelama. 

Bila dia ada mention pasal blog dia ditouch up oleh Mellya, siap dengan dapat SEO 100% tu, aku terus macam... 
"Bestnya dah capai seo 100%! Aku ni jangankan 100, 80 pun susah nak dapat!"

Then, aku pun apa lagi terus contact Mellya. Tak sampai pun sejam, dia dah balas. Dan...tadaaaa! Hasil dari kerja tangan Mellya..akhirnya blog aku dapat mencapai matlamat SEO 100%!!! Yuhuuu!!!

seo, 100%, blog

Memang terbaiklah!

Jadinya, kalau korang perlukan khidmat editing blog ke, buat banner yang lawa dan awesome, memang aku 100% recommend kerja beliau adalah yang terbaik dengan harga yang berpatutan dan mampu milik.

Okaylah, aku pun nak fly ke Johor dah ni...ada masa punya waktu, kita bertemu dilain hari. 

P/s: untuk yang bertanya aku cari calon mana nanti...maybe aku akan jawab belah utara. Hahahaha...demand lagi, orang Langkawi...itupun kalau ada and berjumpalah...

Chiao lu, papehal jangan lupa roger...jangan lupa pergi ke blog Mellya untuk dapatkan blog yang lebih awesome!!! 

Da!
Related Posts

No comments:

Post a Comment

Latest Posts

Facebook

    @Gallery