December 31, 2016 / 10 Comments

Last entry for 2016...

Last entry for 2016... Last entry for 2016...

Bagi aku, 2016 itu macam "tahun yang paling sukar untuk dilupakan..."  Bagi aku jugak, "2016 adalah tahun akhir jejak A...

Home

December 26, 2016 / 12 Comments

Kenapa...

Kenapa... Kenapa...

Kenapa? Kenapa orang selalu minta pendapat tentang cinta pada orang yang tak pernah mengalaminya? Kenapa? Kenapa orang selalu jadikan ...

December 23, 2016 / 3 Comments

#LASTGIFT: Senarai Peserta

#LASTGIFT: Senarai Peserta #LASTGIFT: Senarai Peserta

Terima kasih kepada semua yang sudi join contest #LASTGIFT 😊 Untuk yang masih belum sertai contest ni, korang masih ada lagi masa le...

December 22, 2016 / 18 Comments

Mengintai tabir 2017

Mengintai tabir 2017 Mengintai tabir 2017

Yeah, ada seminggu lebih lagi 2017 akan persembahkan dirinya sebagai watak utama. Minggu yang sudah penuh dan sesak dengan segala tugasan ...

December 15, 2016 / 40 Comments

Traveloka Contest: Congratulations 2nd WEEK WINNERS!!!

Traveloka Contest: Congratulations 2nd WEEK WINNERS!!! Traveloka Contest: Congratulations 2nd WEEK WINNERS!!!

Kalau korang perasanlah kan, sejak hujung bulan November lepas ramai blogger menyertai contest dari Traveloka . Dan minggu lepas dah kelua...

December 13, 2016 / 29 Comments

Aku dan Blogger #3

Aku dan Blogger #3 Aku dan Blogger #3

Baru perasan, tahun lepas tarikh 13/12 ni aku up entry pasal Aku dan Blogger siri 2 . Apa lagi, pada tarikh yang sama ni aku gunakanlah pe...

December 12, 2016 / 26 Comments

Lari....with Traveloka

Lari....with Traveloka Lari....with Traveloka

Aku dah lama tak lari. Lari dalam istilahnya; menjauhkan diri seketika dari kesibukan kerja harian yang aku lalui.  Semingguan lep...

December 09, 2016 / 13 Comments

365 Days Daily Planner Giveaway by Luqman Zakaria

365 Days Daily Planner Giveaway by Luqman Zakaria 365 Days Daily Planner Giveaway by Luqman Zakaria

Hadiah planner gais!!!!  Apa tunggu lagi jomlah join!! Klik banner dibawah untuk join k..  All the best!

December 06, 2016 / 16 Comments

Katanya nak buat assignment...

Katanya nak buat assignment... Katanya nak buat assignment...

Bila Rancangan (A) bertemu dengan Perasaan (B), maka berlakulah satu komunikasi yang boleh dikira berpotensi untuk menyalahkan 'tak cu...

December 05, 2016 / 11 Comments

BLOGLIST TAHUN BARU 2017

BLOGLIST TAHUN BARU 2017 BLOGLIST TAHUN BARU 2017

Jom join segmen by the zafirah nazri! Klik banner untuk join ya! All the best untuk semua!

December 02, 2016 / 77 Comments

Contest #LASTGIFT by sofieadie

Contest #LASTGIFT by sofieadie Contest #LASTGIFT by sofieadie

!! ONGOING CONTEST !! !!TAMAT!! SYARAT WAJIB: Merupakan followers blog sofieadie PERATURAN: Like page sofieadie ...

December 01, 2016 / 13 Comments

END YEAR MINI GIVEAWAY BY MELLYA & FRIENDS

END YEAR MINI GIVEAWAY BY MELLYA & FRIENDS END YEAR MINI GIVEAWAY BY MELLYA & FRIENDS

Jemput join semua!  Sila klik banner ya untuk join! All the best!

Review hadiah contest #LASTGIFT by sofieadie

Review hadiah contest #LASTGIFT by sofieadie Review hadiah contest #LASTGIFT by sofieadie

Assalamualaikum and Holla! Seperti yang telah diwar-warkan, maka hari yang dinanti-nantikan telah pun tiba.... Penghujung tahun tela...

Latest Posts

Facebook

    @Gallery