December 01, 2016 / 5 Comments

Review hadiah contest #LASTGIFT by sofieadie

Assalamualaikum and Holla!
Seperti yang telah diwar-warkan, maka hari yang dinanti-nantikan telah pun tiba....

Penghujung tahun telah menjelma dan peraduan untuk mendapat hadiah dari sofie telah pun terbuka. 
Bermula 2 Disember 2016 sehingga 2 Januari 2017,

maka aku/saya seru kepada semua blogger yang berminat untuk mendapat hadiah dijemput untuk menyertai contest #LASTGIFT by sofieadie.
(bermula esok, 0000 nanti saya update ya!)

Sebelum tu, meh kita review hadiah dia dulu. 
Hadiah dia aku dah balut siap-siap. Maka yang korang dapat tengok hanyalah pembalutnya sahaja. 

Hadiah, lastgift, sofieadie, blogger, contest,

Seperti biasa, permulaan hadiah hanyalah DUA sahaja. 
Kemungkinan pada penambahan itu tertakluk kepada pihak penaja 😁

Jutaan penghargaan kepada semua blogger yang pernah meriahkan contest #dearsofie pada tahun lepas. Kalau korang nak hadiah lagi, dijemput untuk meriahkan contest ni ya!

Thanks for reading! 😊
Related Posts

5 comments:

  1. salam sofie,
    ingatkan dah terlepas esok rupanya.. insyaAllah

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam yana!
      belum lagi...ini baru review hadiah...
      terima kasih sebab sudi join! hebah2 dekat kawan2 lain jugak nnti ya!

      Delete
  2. Macam menarik jer hadiah tu akak tengok...

    ReplyDelete

Latest Posts

Facebook

    @Gallery