May 31, 2015 / 8 Comments

1st Segmen & Giveaway By Afidah Azmi88

1st Segmen & Giveaway By Afidah Azmi88 1st Segmen & Giveaway By Afidah Azmi88

"ASSALAMUALAIKUM" Cepat-cepat join sebelum terlambat! Klik Banner untuk join k!

May 25, 2015 / 9 Comments

Movie of the Month

Movie of the Month Movie of the Month

Bulan Mei ni adalah bulan paling banyak aku ke wayang...(3 kali je pun!)  Lebih pada satu kira banyakla tu kan? Takdelah, kebetulan ba...

May 19, 2015 / 3 Comments

Goodbye Part 4!

Goodbye Part 4! Goodbye Part 4!

"ASSALAMUALAIKUM" Semalam, Itu semua semalam yang berlalu.  Semalam yang penuh dengan pelbagai memori... Tahun y...

Home

May 13, 2015 / 3 Comments

Kenapa Tandas?

Kenapa Tandas? Kenapa Tandas?

Hi there!   Kenapa tandas?  Percaya atau tidak privasi manusia ketika di tandas adalah 100% terjamin. *perhaps* Dan paling a...

May 10, 2015 / 2 Comments

Penangan Ostwind!

Penangan Ostwind! Penangan Ostwind!

"ASSALAMUALAIKUM" Pernah tengok tak cerita Ostwind? Cerita tentang kuda yang bernama 'Ostwind'?? Ostwind ni ma...

May 08, 2015 / 24 Comments

Segmen Blowalking Cuti Semestar By Parihh

Segmen Blowalking Cuti Semestar By Parihh Segmen Blowalking Cuti Semestar By Parihh

"ASSALAMUALAIKUM" Jom meriahkan segmen saudara parihh sempena cuti sem yang sangat panjang... Klik banner untuk join! ...

May 07, 2015 / 6 Comments

Rumah Sewa Pink!

Rumah Sewa Pink! Rumah Sewa Pink!

Assalamualaikum! Semalam, time belek-belek semua koleksi gambar lama-lama, tetiba terjumpa view senja ni. Dan teringat pada satu rum...

Cinta Pertama by Adiwarna

Cinta Pertama by Adiwarna Cinta Pertama by Adiwarna

Wasehman! Kelas kau Yuha! Lepas baca novel terus pandai bermadah bagai yer? Ha ha ha...mana ada! Aku memang suka bermadah kata berul...

May 05, 2015 / No comments

Cafe marooned by Pingu Toha

Cafe marooned by Pingu Toha Cafe marooned by Pingu Toha

Done khatam this novel yang tebalnya mengalahkan kamus! 1036 m/s. Like seriously nak pegang tunggang terbalik dengan buku yang seberat...

Home

May 01, 2015 / 2 Comments

The Useless

The Useless The Useless

Pernah suatu ketika dulu aku dengar seseorang berkata dengan anaknya. "Kalau korang semua ni mati lagi bagus, dari hidup menyusahkan ak...

Latest Posts

Facebook

    @Gallery