[4][Rant][slider-top-big]

Image Slider

June 25, 2017 / No comments

Miri, Raya dan Hujan.

Miri, Raya dan Hujan. Miri, Raya dan Hujan.

Salam Aidil Fitri kepada semua warga Muslim yang hidup di muka bumi ini. 😊 Raya mana tahun ni gais? Alhamdulillah, hari ni aku di...

Home

June 20, 2017 / 8 Comments

Asing.

Asing. Asing.

'Cik datang sini shopping ke?' tanya Encik Grab Car. Aku hanya angguk dan mengiyakan. 'Haah, shopping.' Dan dialog k...

June 15, 2017 / 24 Comments

#RAMADHANGIVEAWAY: PEMENANG!!!

#RAMADHANGIVEAWAY: PEMENANG!!! #RAMADHANGIVEAWAY: PEMENANG!!!

TAHNIAH dan TERIMA KASIH diucapkan kepada semua peserta yang telah menyertai #RAMADHANGIVEAWAY tajaan SGShop Malaysia anjuran sofiea...

June 12, 2017 / 10 Comments

Bukan tak rindu...

Bukan tak rindu... Bukan tak rindu...

Usai balik dari kerja, aku masuk ke rumah. Aku tengok semua orang tengah buat assignment. Aku rasa cemburu. Aku rasa dah lama tak le...

Home

June 09, 2017 / 16 Comments

Tolong terangkan boleh?

Tolong terangkan boleh? Tolong terangkan boleh?

"Cik, memang selalu naik uber ke?" "Nak dekat sebulan lebih gak lah..." "Oh..." "Kenapa tak bawak...

June 07, 2017 / 10 Comments

How's the Ramadan?

How's the Ramadan? How's the Ramadan?

Ramadhan tahun ni adalah paling......nak kata hambar tu, takdelah hambar sangat. Alhamdulillah makan semua cukup. Nak kata meriah tu, t...

Home

June 04, 2017 / No comments

Sampai bila kawan?

Sampai bila kawan? Sampai bila kawan?

Tarbiahkanlah hati ini bila ia mula menyimpang. Takut tidak berjumpa jalan ia hanyut ke sungai.. Didiklah jiwa ini agar sentiasa mili...

June 02, 2017 / 12 Comments

#RAMADHANGIVEAWAY: Senarai Peserta

#RAMADHANGIVEAWAY: Senarai Peserta #RAMADHANGIVEAWAY: Senarai Peserta

Holla there! Terima kasih kepada semua peserta  #RAMADHANGIVEAWAY yang ditaja oleh SGShop  Malaysia. Sekarang ni meriah sungguh...

June 01, 2017 / 4 Comments

GIVEAWAY RAYA BY MYA & FRIENDS

 GIVEAWAY RAYA BY MYA & FRIENDS GIVEAWAY RAYA BY MYA & FRIENDS

Selamat berpuasa untuk semua pembaca myafarisha.com yang disayangi. Sempena Ramadhan dan Syawal yang sememangnya dekat sangat dengan kita...

Latest Posts

Facebook

    @Gallery